Curs Mediator Bucuresti

Centrul de pregatire Maraviglia

Tel: 0762.619.950;
0731.850.592;
0742.383.123;

Organizeaza cursuri de mediator.

Centrul de pregatire Maraviglia in parteneriat cu Asociatia Centrul de Mediere Craiova si cu Asociatia Centrului International pentru Solutionarea Disputelor Romania, organizeaza cursuri de formare a mediatorilor profesionisti.

Formatorul cursurilor de mediator este un facilitator al grupului si al invatarii, un manager al instruirii si dezvoltarii in domeniul medierii. Intr-o maniera interactiva diversa, cursantii sunt ajutati sa se familiarizeze cu conceptul de mediere, sa cunoasca principiile care stau la baza medierii, stilurile de mediere, tipurile de mediere si mediatori, locul medierii in cadrul metodelor ADR, avantajele acestei proceduri, etc.

cursuri mediator, curs mediere, curs mediator, cursuri mediere

Oferta programului de formare de baza a mediatorilor cuprinde teme specifice analizei conflictelor si disciplinelor conexe medierii – comunicarea si negocierea, precum si activitati de curs destinate cunoasterii cadrului legal aplicabil medierii si eticii profesionale. In scopul pregatirii participantilor pentru intelegerea mai facila a problematicii medierii, cursul include si acopera si o serie de aspecte psihologice ale medierii intr-un timp limitat, aspecte vizand cunoasterea si intelegerea comportamentului uman in situatii de conflict, ca si abordari din perspectiva psihologica a relatiilor interumane.

Cursul de mediere orienteaza participantii, oferindu-le activitati care sa-i implice efectiv, activ si creativ si care le confera posibilitatea aplicarii concrete a noilor cunostinte despre mediere si activitatea mediatorului, in cadrul procesului de mediere propriu-zis.

Cursurile de mediator promoveaza modul de invatare non-formal bazat pe invatarea experientiala. In virtutea rolului sau, trainerul contribuie nu numai la dezvoltarea unor abilitati complexe specifice sau conexe medierii, dar, mai ales, la formarea de noi deprinderi, comportamente si atitudini proprii activitatii de mediere, prin aplicarea unor metode si tehnici diversificate.

Printre metodele de baza folosite in cadrul instruirii enumeram: jocul de rol, simularea medierii, studiul de caz, brainstorming-ul, exercitii specifice temei, tehnici de evaluare si autoevaluare, de desfasurare si incheiere a procedurii de mediere, aceste activitati asigurand 70% din durata cursului.

Cursul de mediator are ca principal obiectiv dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor cursantului in ceea ce priveste practica profesiei de mediator in conformitate cu reglementarile nationale si internationale din domeniul medierii.

Obiective:

la nivel de cunoastere si intelegere a fenomenului medierii si a multiplelor sale beneficii ca metoda alternativa de rezolvare a disputelor;
la nivel de aplicare si integrare a tehnicilor si metodelor de lucru specifice medierii;
la nivel de capacitati si atitudini: de relationare si integrare sociala, de negociere, de comunicare, creative, reflexive

curs de mediator, curs de mediere, cursuri de mediator, cursuri de mediere

Ca metodologie, sunt utilizate ca metode de baza: simularea medierii, jocul de rol (role-play-uri), metoda brainstorming, studiul de caz, exercitii si jocuri cu teme specifice medierii.

Metodele aplicate in cadrul cursului de mediere, urmaresc dobandirea de abilitati complexe si conexe medierii (comunicare, negociere, analiza conflictului) necesare mediatorului pentru a putea conduce un proces de mediere echilibrat si impartial, intr-o maniera neutra, echidistanta si confidentiala.

Cursul echipeaza participantii cu urmatoarele abilitati:

– de a deveni mediator autorizat in conditiile Legii 192/2006;

– de a rezolva cu succes o cazuistica diversa, medierea fiind aplicabila unor multiple conflicte ce tin de dreptul civil, comercial, penal, familiei, muncii, de domeniul economic, mediul de afaceri, protectia consumatorului;

– de a gestiona pozitiv si constructiv o larga varietate de situatii dificile, atat in viata personala de zi cu zi, cat si actionand ca mediatori profesionisti;

– de a “citi” rapid emotiile protagonistilor unui conflict si de a intelege cu acuratete cererile si nevoile partilor implicate in mediere, indiferent daca acestea sunt persoane particulare sau organizatii;

– de a preveni escaladarea conflictelor scapate de sub control si de a depasi impasurile frecvente ce apar in negocieri;

– de a recunoaste iminenta unui impas si de a sti cum sa-l evite;

– de a indeparta impasul creat si de a ajuta partile sa ajunga la o intelegere;

– de a cunoaste etapele realizarii unui acord intre partile disputante;

– de a fi un catalizator al schimbarii comportamentale a partilor;

– de a-si imbunatati relatiile de munca si de a crea un climat benefic la locul de munca.

De asemenea, cursul dezvolta abilitati personale ce tin de comunicare si relationare personala, in sensul ca absolventii vor sti:

– sa fie mai buni comunicatori;

– sa asculte activ si sa transmita mesaje convingatoare – sa foloseasca empatia in gestionarea conflictelor;

– sa abordeze cu franchete situatiile dificile;

– sa-si pastreze calmul si stapanirea de sine;

– sa-si manifeste initiativa, tenacitatea si optimismul;

– sa contribuie la cresterea increderii partilor in ele insele ca autoare ale actului decizional in mediere;

– sa elaboreze o viziune comuna partilor asupra conflictului, pozitiva si optimista;

– sa trezeasca entuziasmul;

– sa aprecieze progresul;

– sa dirijeze prestatia partilor fara a le diminua responsabilitatea;

– sa foloseasca diplomatia si tactul in abordarea relatiilor interumane.

Tariful cursului este de 3250 lei plus 300 lei taxa de examinare

Pentru toate detaliile despre cursurile noastre, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon: 0762.619.950; 0731.850.592; 0742.383.123;

0762619950

0762619950

0762619950

0762619950

0762619950
Scris de Maraviglia