Este greu să ajungi pe prima poziție în Google pentru simplul motiv că este un loc pe care toată lumea și-l dorește.
Te întrebi cum de eu nu sunt pe primul loc în Google si, cu toate astea, îmi permit să-ți spun că îți ofer ție primul loc în Google?
Eu nu-mi permit primul loc în Google pentru cuvintele cheie pe care le-ai cautat, pentru că nu este de ajuns să știi cum să ajungi pe primul loc în Google, trebuie și să îți permiți să plătești resursele necesare pentru a ajunge în fruntea frunții. Tu citești aceste rânduri, deci eu am reușit, cu resursele de care dispuneam, să fac în așa fel încât să ajung la tine!
Orice salon de evenimente din București vrea sa fie pe primul loc în rezultatele afișate de Google pentru căutarea „Salon de Evenimente București”, dar este greu pentru că în București nu este un singur Salon de Evenimente.
Sunt saloane de evenimente care se mulțumesc cu locul doi, altele care se resemnează și încearcă să își găsească clienți prin alte metode sau prin targetarea unor cuvinte cheie mai specializate: cum ar fi „Salon de Nunta în București”, „Salon evenimente Vitan” sau „salon evenimente lux București”.
Nu prea. Dacă nu ești pe primul loc atunci când cineva caută ceea ce oferi înseamnă că la tine ajung clienții dificili, clienții cârcotași, care nu au dare de mână pe măsura pretențiilor. Clienții de pe urma cărora este mai greu sa faci profit.
Poți găsi clienți și dacă site-ul tău este prezent pe a doua pagină în Google, dar îi vei găsi pe acei clienți care nu au fost mulțumiți de ce au găsit în ofertele celor care erau în primele poziții din SERP. Au căutat oferte mai accesibile până au dat de oferta ta și vor încerca să vadă dacă vinzi destul de ieftin.
Dar, de ce să te chinui să vinzi ieftin, când poți vinde la un preț care să-ți aducă și profit pe măsura eforturilor tale?
Vrei sa știi cum? Țintind cât mai sus în căutarile Google pentru cât mai multe expresii de cuvinte cheie relevante. Țintind să fii No* în Google!
Primul loc în Google este scump. Atât de scump încât să nu și-l permită decât o singură persoană, aceea care îl va ocupa!
Deasupra rezultatelor căutărilor, Google plasează anunțuri plătite. Bineînțeles că exista un mecanism de licitații prin care cel care este dispus să ofere cel mai mult va fi câștigătorul. Google încearcă să vândă cât mai scump primul loc cu plată, pentru că vrea un profit cât mai mare. Sunt situații în care ar fi nevoie de multe milioane de euro pe lună pentru ca un anume anunț să fie afișat de fiecare dată în fruntea rezultatelor căutărilor. Cum am ajuns la această sumă? Simplu, prin calcule: Dacă * milion de persoane caută lunar pe Google un produs care costă *€.
Cei care vând acel produs sau produse echivalente vor licita *€ pentru a trage un client către site-ul lor. Câte *€ de la * milion de utilizatori înseamna * milion de euro!
Pentru a obține un preț orientativ cât mai apropiat de realitate trebuie să mă contactezi. Îți pot face un audit SEO în urma căruia îți pot spune cât te-ar putea costa să fii pe primul loc în Google pentru o anumită expresie de cuvinte cheie!
Cere o ofertă pentru servicii SEO. Stăm de vorbă, vedem ce și cum …
Cu drag,
Grig
tel.: *.*.*
e-mail:g@gtd.ro
website: https://seo.gtd.ro
Acest anunt poate fi reactivat contra sumei de 10 lei, solicitați reactivarea folosind formularul de contact:
Reactivare Anunt